Monday morning



Litet busfrö igår kväll.

Sovmorgon till klockan nio, skönt men det var lite bök och stök på morgonsidan. Säkert tänderna som spökar nu för hon grejar så med munnen och blåser bubblor och verkar allmänt irriterad där. Det måste vara jobbigt det där. Det verkar inte ha spruckit något ännu men det dröjer nog inte länge till nu.

Idag blir det lugnt här hemma i lilla familjen, vi ska försöka vila när det går båda två. Jag känner mig så trött numera, som om att sömnbristen kommer ikapp en nu. Jag har inte kännt av den så mycket alls innan utan har väl haft nå reservdepåer med energi men de verkar vara slut nu.
Vi ska eventuellt träffa Maritha och Emilia på eftermiddagen och promenera och prata lite. Några har betett sig oföklarligt illa mot henne, knappt så att jag kan förstå hur det är möjligt, så jag måste prata med henne. Uff, det är inget roligt när någon man gillar blir illa behandlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0