Nattspöke



Lilla nattspöket ser ganska sliten ut efter en natt med hålligång.

Här har det spökats hela natten. Hon har fått för sig att hon ska käka hela nätterna helt plötsligt, och då menar jag verkligen hela natten. Hon hänger sig fast vid mig så att jag inte ens kan vända mig än mindre sova. Så imorse när vi klev upp, klockan tio, så kändes det inte ens som jag sovit. Fy vad jobbigt det var, men efter x antal koppar kaffe så är jag med i matchen. Kaffe är mitt bränsle vissa dagar men det är lite tudelat med drycken för det gör ju samtidigt så att jag inte kan sova på dagen med henne fast jag borde.

Hur som haver så är det egen säng som gäller för fröken hädanefter, jag ska bara mata henne var fjärde timme. Förslagsvis mat klockan 00 och 04, det ska absolut räcka. Det lär väl bli tufft till en början men sedan blir det nog ordning och reda. Vi får gå upp och vyssja och ta till selen emellan mattiderna ifall hon vaknar. Vi ska turas om så vi startar till helgen annars blir det lite tufft för N.
Någon som har haft liknande problem och lyckats lösa det? Jag tar gärna emot tips och råd.



Ytterligare ett traderafynd kom idag. Deras starkt rosa bastop för 16:-. Perfekt att köpa deras grejer begagnade då kvalitèn är outstanding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0