Oh la la - sovmorgon & kortvecka!



Finaste älsklingen.

Vi sov gott ända till tio idag, otroligt skönt att ligga och mysa och dra sig. Det är inte alltid hon har ro till det på morgonen.
Idag ska vi till Öppna förskolan, Anna och Saga, Maritha och Emilia skulle också följa med - roligt. Det passar bra en sådan här regnig och ruskig dag.

Igår lärde jag Lija att pussas, hon är ju van vid det sedan innan och känner igen ordet puss. Men vi övade lite extra i sängen och när jag sedan sa puss och närmade mig henne så höll hon huvudet stilla och tryckte fram läpparna. Sötaste sötaste älsklingen. Andra ord som hon känner igen/kan är : kissen, simma, mamma, pappa, hejdå, ska du komma och några fler som jag inte kommer på nu.

Nu frukost både för mig och lilla hjärtat.



Lilla tänkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0