Presenter ska man ha på bemärkelseda`n!





Jag hade skickat efter ett par vita Converse av en vän som är flygvärdinna och ofta flyger till USA. De vita var omöjliga att få tag i så hon köpte de rosa istället och det är jag glad för nu för jag tycker nog att dom var mycket finare. Otroligt söta! Dessa är i storlek 18, men de är precis som Converse för vuxna, stora i storleken. Så dessa bör hon kunna ha till hösten med. Adidasskorna har hon storlek 19 i och de sitter perfekt. Så det gäller att prova, men hellre för stora än för små eftersom att de små grynen växer så det står härliga till. Tack snälla snälla Cicci som vägrade ge mig skorna om jag gav henne pengar för dom... TACK!

Pappa  N kom också hem med en present till sin lilla tjej. Han har tydligen lagt på minnet att jag vill ha den Madickeninspirerade klänningen från Polarn & Pyret som passar till solhatten. Så den fick Lija i halvårspresent, hon kommer att se ut som en riktig liten Madick hon. Bara hon låter bli och pilla in köttbullar i näsan och hoppa från tak så får hon vara hur mycket Madicken hon vill!

Dagen har ägnats åt en del städning och plock eftersom att vi får tjejbesök imorgon. Vill ju ha lite städat och ordnat så att våra små vilddjur kan storma fram på golvet krypandes (Cindra) och åkandes (Lija).

Min tredje lillebror Kristoffer ringde och överraskade mig idag också. Vi prataden nästan 45 minuter om ditten och datten. Vi måste höras och ses snart igen minsta lillebror!

Nu ska här hängas tvätt och sedan är det dags för Lijas middag, kyckling och pasta. Vi får se hur det går. Fruktpurèn som jag gav henne som mellis slukade hon bokstavligt talat i sig idag, så himla kul med något framsteg ibland vad gäller maten. Det värmde mammahjärtat.





Finaste klänningen från PoP i storlek 86 och det behövs nu, stora tjejen!

Kommentarer
Postat av: mahlin

Tiden går så fort, snart börjar hon i skolan;-)

Hur lång är hon? Indi har precis gått över till 92 i storlek och har fortfarande vissa kläder i 86... Han har ju iofs ingen lång att brås på såd et är väl inte förvånande:-)

Hoppas ni har det bra.

2009-05-05 @ 19:13:08
Postat av: Angelica

Åh herregud så söta skor!!! Skulle gärna ha ett par till min 3-åring!! :-)

2009-05-05 @ 19:27:12
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Mahlin: Ja du nu är det ett tag sedan vi var på bvc och hon blev mätt, vi ska dit i slutet av månaden för vaccination och sexmånaderskontrollen. Så jag har inte den blekaste hur lång hon kan vara nu. Men lång är hon. Både Nicklas och jag är ju långa, eller ja vi är ju inte korta iallfall. Men nu hoppas jag verkligen att hon stannar ett tag på storlek 86 för såååå kul är det inte att shoppa en helt ny garderob varje månad, även om jag gillar att shoppa;)

2009-05-05 @ 23:30:23
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: mahlin

Hon är iaf väldigt söt och verkar vara en duktig tjej också.

Kan trösta dig med att det brukar stanna av i ettårs- åldern. Bara ett halvår kvar ;-)

2009-05-06 @ 07:12:02
Postat av: Louise

Men jisses vilka snygga skor! Och rosa är nog snäppet snyggare än vita till och med ;)

2009-05-06 @ 20:30:44
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: veronica

Hej Emma, grymma skor, älskar dem, jag åker ju till thailand snart kan kolla där om det finns vita converse till lill tjejen, finns säkert!

ha en bra dag!

2009-05-07 @ 08:02:51
URL: http://wyerra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0