Pysseldag





Lija leker med sin jycke som hon tycker är roligare och roligare för varje dag. Hon har så smått börjat förstå att den låter när man trycker på vissa delar.

Här har det pysslats och grejats hela dagen. Vi har putsat fönster, grejat på Lijas rum ( bilder kommer ), planterat blommor och en massa annat smått och gott. Det är så skönt att få dona lit ei lugn och ro medans Lija har lite kvalitetstid med sin pappa. Hon är gärna med och kollar när vi grejar också, dammsugaren är väldigt spännande just nu.

Jag hann inte göra klart det sista på hennes rum för jag saknar två vita blomkrukor. Jag tänkte sätta de rosa pelargonerna på hennes rum, jag vet, tantvarning med pelargoner inomhus men jag tror det kan bli coolt i ett par snygga krukor. Dessutom gulligt på ett barnrum med blommande blommor. Jag skulle helst vilja ha två fyrkantiga vita krukor eller ett par ljusrosa. Jag får spana efter det till veckan.

Nu har jag precis betalat lite Traderaauktioner som jag har vunnit. Bland annat en regnkappa från Didriksons som jag har spanat in som jag fick till en bråkdel av priset i butik, spännande!
Ska fortsätta greja lite nu, det gäller att passa på när man har flowet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0