Galen i rosa



Det blir lätt väldigt rosa när jag går till affären...

ACO:s bodylotion limited edition med doft av passionsfrukt och mangoolja luktar ljuvligt och dessutom snyggt förpackad. Jag är en riktig förpackningsjunkie. Den gamla vanliga ansiktstvätten också från Apoteket, sedan kunde jag inte motstå handtvålen som ska lukta rabarber, mums! En liter svenska jordgubbar blir gott i soffan ikväll.

Nu har vi vart ute på vift en sväng. Det är otroligt skönt ute, sommarvärme med lite fläktande vind. Helt perfekt! Jag handlade en massa på Ica och djuraffären så vagnen var tungt lastad så vi fick kila hem nästan omedelbart men nu sitter vi på balkongen och gottar oss. Jag dricker LOKA med fläder och citronsmak, riktigt läskande.

Nu ska jag och lilla lortgrisen ta ett bad, hon älskar att bada så det blir uppskattat!



Lilla ger soffan på balkongen högsta betyg.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag köpte ACOkrämen i helgen och Bliw tvålen har vi på gästtoan ;)

Skulle gärna ha jordgubbar jag med!

2009-05-25 @ 23:32:40
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0