Nattframsteg



Lija igår när vi var ute på promenad.

Vi hade det bra inatt och jag fick en chans att samla lite sömn. Hon vaknade inte förrän klockan halv fyra och ville ha mat. Det är verkligen godkänt för att vara Lija de! Sedan vaknade hon halv sju och så nu vid nio då hon ville kliva upp. En god natts sömn och strålande solsken när man kliver upp det är en bra start på dagen.
Nu leker hon med sina leksaker i soffan bredvid mig, jag dricker kaffe och planerar dagen. Jag tänkte att vi skulle gå till Öppna Förskolan i eftermiddag då de har öppet för sådana här småttingar. En promenad innan eller efter i det än så länge fina vädret får det också bli.

Det är inga tänder som kikat upp ännu heller, konstigt. Jag trodde verkligen det var dags nu, men det kanske kan ta tid? Hon är fortfarande irriterad i munnen och spottar och fräser emellanåt. Mycket nya konstiga ljud har lagts till i vokabulären.

Kommentarer
Postat av: Anette

Så härlig bild!

2009-05-13 @ 21:50:14
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0