Nyckelpigan



Saga och Lija på öppna förskolan Nyckelpigan idag.



Så småningom kommer det väl att klängas i ribbstolen. Just nu är hon mer lik en plattfisk.

Hela eftermiddagen var vi på öppna förskolan, mysigt och roligt för både mamma och Lija. Så skönt att kunna sitta och surra med andra och roligt för Lija med lite nya leksaker och kompisar att leka med. Man märker verkligen hur mycket hon uppskattar det, glad och nöjd hela tiden. Sångstunden är verkligen höjdpunkten då sitter hon som ett tänt ljus och tittar på fröken som plockar upp olika djur ur en korg.
Hon visade också att hon kan pussa mamma på beställning, sötnosen. Det är så mysigt att hon börjar bli mer och mer medveten, gosar och ger mig kramar.
Det får nog bli en sväng dit på onsdag med då det är minipigan igen för 0-12 månaders bebisar.

VI gick och handlade lite efteråt och sedan mötte jag upp en tjej som jag fyndade Trumpette strumpor utav på Tradera. Supersöta! Jag har länge velat ha dom men tycker att de är lite för dyra, men nu har jag dom i min ägo. Tjejen som sålde dom var trevlig att prata med, hon hade precis avvecklat sin webshop och sålde av en massa. Så vi hade mycket intressant att prata om...





De kommer i en äggkartong, tio par med olika mönster och halkpluttar i form av texten " Trumpette " under. Jag köpte dom för 35:-, i butik är priset 240:-! Sprillans nya, bra köp en regnig måndag. Ska bli kul att testa kvalitèn och om den är bra ska jag köpa ett par av deras söta strumpbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0