Tårthaveri



Lite knasig bild men jag lyckades fånga den knallblå färgen på hennes ögon.

Vi har varit på språng hela eftermiddagen och kom hem för ett par timmar sedan. Först var vi till öppna förskolan som var urmysigt som vanligt. Idag var vi många barn där, tror att vi var 13 stycken om jag inte räknade helt galet. Mycket bus och lek blev det.
Lija slocknade en stund i vagnen efter det medans jag gick och handlade tårta till N och en liten present som jag får visa imorgon när han öppnat den.

Tyvärr blev det ett litet haveri med tårtan på vägen hem. När vi stod och väntade på N vid tåget så tog jag upp Lija ur
vagnen för att hon hade suttit där en stund och var lite gosig. Då vickade vagnen, som var felpackad, bakåt och tårtan 'åkte ur korgen. Så himla typiskt mig... Men själva tårtan klarade sig hyfsat bra men garnityren var det inte mycket kvar av. 'Jaja, hoppas att den är god iallafall.

Jag hann upp en sväng på Lindex medans Lija sov och köpte lite "vardagskläder" till henne. Nu måste jag handla sommarkläder plus nytt i storlek 86 eftersom att hon är på väg ur storlek 80. På nederdelar funkar det dock bra med 80. Vår stora, fina tjej!





Vit tunika med underbara spetsdetaljer 99:-.

       

Fina basplagg - tag 3 betala för 2 - 79;50:-/styck.

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

hur lång och tung är hon nu när hon behöver storlek 86?

2009-05-20 @ 21:08:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anonym

och dom där har jag också köpt till Lydia ;)

2009-05-28 @ 22:47:28
URL: http://lindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0