Utvilade



Pigg älskling busar med sina leksaker.

Sovmorgon till klockan nio, välbehövligt och skönt. Hjärtat verkar piggare men hostar och snorar fortfarande. Typiskt, när det är föräldraträffen idag. Ja det är  inte mycket att göra åt, vi får hålla oss hemma så att vi inte smittar någon, jag tror iochförsig inte att det smittar längre men Lija har nog ingen riktig ork att busa heller.

 Vi får fortsätta pyssla lite hemma, blommorna har vattnat sig själv under natten så det slipper vi. Jag ska nog fortsätta göra fint på hennes rum tror jag, N skulle ordna en mall till bokstäverna så vi kan sätta upp dom på hennes dörr ikväll kanske.
Vi ska eventuellt möta en vän som har köpt baby Converse till Lija i USA. Så har hon skor så hon klarar sig, de passar ju både till klänning och jeans. Nu ska jag ta lite frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0