Vår snygging



Så fin så! 

Helt plötsligt över en dag har hon blivit så förtjust i och ligga på mage och sprattla. Hon fäller sig åt sidan från sittande, ställer sig halvt på knäna emellanåt och kastar sig framåt. Vi får väl se vart det slutar.

Det har varit en soft eftermiddag och kväll här hemma. Lija har faktiskt ätit välling ikväll och visade att hon ville ha mer medans N matade henne. Sträckte sig efter flaskan och gapade som en liten fågelunge. Men hon får inte dricka för mycket, vi vänjer den lilla magen sakta och försiktigt. Men som det verkar nu så kommer det helt klart att fungera inom en snar framtid, det känns skönt.
Innan jag och Lija gick och mötte N vid tåget så gick vi upp till Lijas gammelfarmor och sa hej, hon tyckte att hon blivit stora tjejen minst sagt. Det går så fort framåt så man hinner knappt med. Men det är så otroligt häftigt och roligt att få vara med om detta. Det är verkligen meningen med livet - no doubt! Jag njuter varje sekund av detta lilla mirakel.

N kom hem med fina blommor till mig också, inte snittblommor då som kan vara vanligt utan pelargoner i den finaste rosa färg jag någonsin sett. Han vet vad jag vill ha. Fick dessutom godaste maten, svensk biff fräst i färsk vitlök och chili, en kall creme fraiche baserad sås till det och ångkokt broccoli. Så var den fredagen komplett, tack världens bästa.



Stå och gåträning med pappa.





Nyheter i juicedisken fick följa med hem. Jag föll för den coola femtiotalsförpackningen. Bra literpris också för färskpressad juice - 21,90:-. Äppeljuicen var riktigt god men apelsinjuicen slår inte Brämhults på långa vägar. Men ett plus för de coola förpackningarna och priset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0