Adventsstämning i vår stuga





Lite adventsshopping på Lindex. Underbar julklänning i tunn denim med röda broderade detaljer, lite folklore över den. Offwhite top att ha under med hjärtmönster, 179:- respektive 79:-.
Lindex har just nu otroligt mycket fint på barnavdelningen tycker jag. Speciellt nu när jag kan handla på den stora flickavdelningen till Lija.

Adventsstämning råder här hemma. Vi fixade en julig frukost med vörtbröd, julost, tomtegröt och julmust. Jag håller på och piffar hemma med Peter Jöbacks julskiva(min absoluta julfavorit) i bakgrunden, Hallelujah ger mig rysningar. Till piffet dricker vi glögg, mumsar pepparkakor och lussekatter. Mysigare kan man inte ha det! Okej, lite vit, pudrig snö skulle vara pricken över i:et.

Lija sover en sen nap, hon vaknade inte förrän nio imorse så då blir det så. När hon kommer upp blir hon väl alldeles lyrisk över stjärnorna och ljusstakarna. Hon ska få smaka lite lussekatt också som hon älskar. Är det adventshelg så är det, för stora som små!



Lite reastuff slank med av bara farten. Jeans i storlek 92 för 70 kronor (199:-) och en mössa för 14:-.



Paljettleggings till mig och strumpbyxor till Lija. De vita med silvriga prinsesskronor på är bedårande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0