Dags för vinterpjuck




Bilder: Vincent

Lija behöver snart nya, varmare och större skor. Höstskorna köpte vi hos Vincent och dom har jag varit så nöjd med. Deras skor är nätta, välgjorda och både snygga och praktiska.
Så det får bli även vinterskor ifrån dom. Hur mycket jag än gillar rosa så tänkte jag vara förutseende och köpa ett par svarta denna gång så Lillebror kan ha dom så småningom. För de hinner ju knappt slitas och det är ju tråkigt att inte kunna använda de en gång till. En fördel med att veta könet faktiskt så att man kan planera lite.

De med bollarna är ju bara för underbara, men de tror jag faktiskt inte att Lillebror skulle passa i...
Samtliga par kostar 549:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0