Hängarm



Ja det känns rejält i armen efter vaccinationen kan jag säga. Hoppas att det stannar vid bara armen iallafall.
Trots att jag tvivlade innan så känns det bra nu efteråt att ha det gjort. Nu vill jag bara ha Lija vaccinerad också, torsdag nästa vecka ser det ut som om hon ska få den första halvdosen.

Var till öppna förskolan men Lija var inte alls sitt vanliga jag, märkte att något inte stod rätt till. Mycket riktigt så har hon feber och näsan samt ögonen rinner. Lilla pluttan hoppas att det blir bättre efter hennes vila som pågår.
Dessutom ryktas det om att ett flertal barn som brukar gå på öppna har fått svininfluensan. Hoppas att så inte är fallet men vi håller oss iallafall hemma ett tag så får vi se.



Kommentarer
Postat av: mahlin

Hoppas det stannar vid ont i armen...

Här hemma har vi en sjukling med hög feber och jätteont i huvudet och kanske är det svininfluensan.

Det kan ju börja precis så.

Man får vänta och se helt enkelt.

Kram

2009-11-20 @ 11:44:16
URL: http://detharligalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0