Kalashelg



Det har varit full fart här hela helgen. Hela lördagen var det kalas för Lija med folk som kom och gick hela dagen. Väldigt lyckad dag och Lija var så nöjd hela tiden. Hon verkade överlycklig för att det kom folk hem till henne och hälsade på och busade. Hon känner sig så trygg i sin hemmiljö. Mysig dag med mycket godsaker och trevligt sällskap.

Lija lekte med sina kompisar hela dagen lång och när kvällen kom somnade hon på två sekunder och sov gott hela natten.

Lijas morbror Simon har sovit hos oss hela helgen och han har varit till stor hjälp. Han har grejat med tårtor, blåst upp ballonger, städat - ja en riktig liten hjälpreda. Han är guld värd verkligen! Jag är så glad att Lija har honom och hon är glad i honom med.

Här följer lite bilder från kalaset, jag ska visa en del av hennes fina presenter senare också. Jag måste bara hinna fota allt. Dessutom hade Anna med sig flera kartonger med kläder efter hennes tjejer som jag har sorterat i helgen. Hur bra är inte det? Tack snälla Anna för att du sparat allt och släpade med det!





Min äldsta och allra bästa vän Anna med sina döttrar Bianca och Daniella.



Spexiga tjejer.





Lija och hennes följeslagare Mojjen välkomnar bästa bebiskompisen Emilia.





Mormor och Lija, morbror Simon i bakgrunden.







My Little Pony är en succè, Emilia gillade också att leka med dom. Jag har tagit fram min gamla samling till Lija.



Så här såg det ut efter att Lija och Emilia lekt färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0