Lillördag



Lija på öppna förskolan igår.

Lija tyckte att vi skulle sova till halv nio idag med och inte mig emot. Nu ska vi käka frulle och göra oss iordning och sedan pysa iväg till öppna idag igen.
Vi var där och busade igår med och sedan la vi oss och vilade tillsammans i två och en halv timme. Så välbehövligt och mysigt.

Imorgon ska vi iväg till en fotograf inne i stan och fotografera oss tillsammans. Maritha och Emilia ska också med. Innan själva fotograferingen så blir vi sminkade och stylade. Det ska bli så kul! Allt som allt så tar det tre timmar så jag hoppas hjärtats humör är på topp imorgon.

I eftermiddag ska jag försöka hinna med att fota Lijas presenter.

Dagarna går fort, bara 122 dagar kvar till beräknad födsel. Mycket tankar kring det praktiska börjar dyka upp och är lite av ett orosmoln blandat med spänning. Men det är väl fullt normalt. Mest tänker jag på Lija, jag hoppas att jag får lite känningar innan så att N hinner hem och att vi hinner lösa det för Lija. Får jag förvärkar så långt innan som sist så ska det nog märkas i tid.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0