Omtänksamt





Cicci ringde mig härom veckan och frågade om jag ville ha massa filmer till Lija som hon skulle göra sig av med. Ja gärna men jag har ingen "gammal" video kvar? Ja men jag har en liten tv med inbyggd video i som jag tänkte hon kunde få också svarade Cicci.

Så häromdagen kom hon förbi med flera kassar med film och så den lilla tvn. Jag blev riktigt nostalgisk själv när jag gick igenom filmerna. Astrid Lindgren klassiker, My Little Pony och Walt Disney i retroformat. Oömma filmer som Lija själv kan stoppa i och ur på sitt rum så småningom. Det kommer nog att bli succè!

Vad glad man blir när någon oväntat tänker på en! Tack snälla Cicci (och Leffe med för den delen)!

Kommentarer
Postat av: Anette

Så snällt! Och det var inte lite filmer heller...

2009-11-24 @ 22:08:43
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0