Sista november



Nej mamma - jag vill hellre vara en liten tomte på lucia.

Vi kom inte hem förrän framåt kvällningen från Kista. En heldag helt enkelt, men så anpassar vi oss ju helt efter barnen också. De måste få röra på sig som vanligt och busa. Annars blir det vilda protester och missnöjda ettåringar är inte roliga att vara ute på shopping med.

Några smågrejer fick följa med hem, mest till mig eftersom magen verkligen har exploderat nu och mina vanliga jeans och de flesta toppar är ett minne blott. Ett angenämt besvär att se magen växa såklart, men magen verkar inte vara det enda som växer...

Nu ska jag tanka sömn, Lija slocknade omkring sju och sover som en stock. Imorse fick jag lov att väcka henne kvart i nio eftersom vi skulle åka klockan tio. Riktig sömntuta är vad hon är, sådan mor sådan dotter?

Kommentarer
Postat av: Erika

den är från elsashem.se :)så söt!

2009-12-01 @ 15:02:51
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0