Tandsprickning





Vinterskor i skinn med äkta, lurvig lammpäls i från Vincent 699:-.

Jag var klok och köpte svarta vinterskor så att Lillebror kan ärva dom till nästa vinter. Vi provade alla möjliga modeller men dessa satt absolut bäst, var lättast att gå i och de varmaste.
De som var mer som allvädersstövlar var väldigt svåra att röra sig i, tydligen blir dom det när dom går upp högre på smalbenet. Jag gillar mer den här nätta varianten av skor, de andra såg hon ut som en robot i när hon provade.

Men detta var absolut de bästa skorna. Jag tycker de är så söta med lurvet som sticker upp och framförallt så är de vattentäta och supervarma. Känns bra med skinn som formar sig skönt efter foten också, sulan var ganska mjuk och böjbar och så har dom tåskydd som är ett måste. Nöjd mamma och nöjd Lija!

Vi hade en supermysig dag igår och tur var det att vi åkte in igår för idag är det nästan kaotiskt här hemma. Lija har kraftig tandsprickning och är så besvärad. Gråter och gråter hela tiden. Riktigt hjärtskärande gråt och man märker tydligt att hon har ont. Först nu sover hon på en alvedon och jag hoppas hon kan vila lite hjärtat. Usch det måste vara så obehagligt.

Natten var också hemsk för henne. Tog upp henne omkring midnatt och gav alvedon och välling så hon iallafall kunde sova några timmar i sträck.



Greppvänliga och fodrade handskar från Åhlèns samt en helt fab mössa från HM med fleecefoder.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken underbar mössa, hon kommer bli så söt i den:)

2009-11-25 @ 08:32:58
Postat av: Emma

Ja jag föll som en fura för den;) Kunde tänka mig en likadan själv men denna var den sista..

2009-11-25 @ 15:16:54
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0