Vaccineringsdags



N:s favvobild på mig och Lija som han har som bakgrund på sin dator på kontoret.

Idag ska jag förmodligen vaccinera mig, beroende på om det finns något vaccin eller ej. Jag har velat hit och dit ända in i det längsta, men nu känns det som ett måste.
Dessutom är lillebror mer utvecklad nu i snart vecka 24 och därför känns det också bättre. Lija kommer att vaccineras nästa vecka. Egentligen ska hon ha sina ettårssprutor då men förmodligen blir det så att hon får influensavaccinet först och sedan två veckor senare de andra.
Vi har en läkartid då så jag får diskutera det med honom.

Nu ska vi först göra oss iordning och skutta iväg till öppna förskolan så hon får busa av sig. Natten var prima så jag hoppas att resten av dagen fortsätter i samma anda.

Förresten, är det någon som har tagit vaccinet som INTE har fått ont i armen eller biverkningar?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har tagit vaccinet för 2 veckor sedan och jag fick bara ont i armen, varade bara 1 dag för mig oxå....Tur hade man ...

kram

2009-11-19 @ 10:17:54
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0