Ändrade planer



Lija på restaurang i fredags.

Vi stannade kvar hemma istället, N stack iväg och handlade massa olika färgburkar. Han har precis målat klart mina tavellister i hallen. Högblanka svarta, supersnyggt blev det! Nu ska väggen fyllas med foton på vårat charmtroll.

Nu tror jag att han ska fortsätta måla trappan som ska bli vit. Har han väl kommit igång så går det undan. Lija vilar innan det är dags för simningen. Tydligen blir det aktiva dyk idag, vilket innebär att de själva ska släppa och vilja dyka. Tidigare har vi hjält till med dyket. Det ska bli spännande att se vad hon säger.

I fredags var vi som sagt inne i stan med Maritha och Emilia. Väldigt trevlig dag med en hel del shopping. Lija tyckte som vanligt att det var hur kul som helst att vara ute på äventyr.



Klänning från nya favvomärket How to kiss a frog 399:-. Men jag hade sådan tur att den var felmärkt så den blev Lijas för 199:-!!



Puderrosa manchesterbyxor från Zara med underbara detaljer såsom rosetterna på fickorna och hjärtknappen 129:-.





Tunn stickad klänning med jättefint fall också den i puderrosa och från ZARA 229:-.



Blommig top med volanger i våder ZARA 99:-.





Favoriten av allt jag hittade. Jeansklänning från SVEA 495:-. Den tänkte jag Lija ska ha när hon går på kalas.



Tunn kofta ifrån ZARA 129:-. Passar perfekt utanpå jeansklänningen.



Söt bastop med liten rosett och rynk som gör den lite roligare, ZARA 59:-.



Två par ribbade leggings från HM 59:-, som passar till det mesta. Finaste strumpbyxorna med halkpluttar under från Trumpette 179:-.



Så söta med den påsydda ballerinaskon...



Kommentarer
Postat av: Anette

Byxorna var jättefina! Fast min favvo är ju helt klart den superduperfina jeansklänningen från SVEA!!!

2009-09-28 @ 22:27:04
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0