Inte den bästa starten på dagen



Morgonpigg Mojjen.

Dagen startade sådär, Lija har varit halvvaken sedan klockan fyra imorse, Mojjen har tydligen mått illa inatt och kräkts på ett flertal ställen. Ja det kunde ha börjat bättre helt enkelt. Men nu så efter lite städning, en flaska välling och en uppiggande kopp te så är alla nöjda och glada.

Jag gissar att Lija snart kommer att vilja lägga sig en stund till och inte mig emot. Vid lunch så går vi nog till öppna förskolan och äter där och busar några timmar.

Bebis i magen busar för fullt, oftast om kvällarna. Det var likadant med Lija, hon sprattlade och sparkade alltid på kvällen när jag slappnade av och låg i sängen. Igår fick jag en rejäl spark så jag nästan hoppade till i sängen. Väldigt mysigt sätt att somna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0