Första "riktiga" stegen!!!



Försöker fånga en nyckelpiga på min arm.

Babysimmet var inställt idag men vi fick gå in och bada ändå så det gjorde vi. Lija tyckte det var hur kul som helst idag och det bästa av allt var att få ha armpuffar på sig och flyta med. Hon sprattlade och skrattade som tokig i en timme. Bada bubbelpool var också väldigt spännande.

När N och hon sedan hade duschat och skulle klä på sig så ställde hon sig bara helt plötsligt upp utan stöd och tog de första riktiga stegen. Stadigt som bara den sa N och hon vinglade ingenting!!!!

När hon sedan kom på vad det var hon gjorde så blev hon skraj och ropade efter honom. Jag visste att hon kunde den lilla piraten. Hon har varit så stadig så länge och tränat hur länge som helst. Men hon är lite försiktig och eftertänksam vår lilla fröken, vilket jag tycker är jättebra annars men nu kanske det lossnar.
Vad synd att jag missade den stora händelsen bara men kul för N!

När vi var hemma så tog hon ytterligare några steg så det var nog inte bara en lyckoträff...

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Va mysigt :) Det är ju så härlig att se dom försöka :)

2009-09-27 @ 22:27:06
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0