Första sprattlet

Igår gav sig lillbebis i magen till känna för första gången!!!
Det var på kvällskvisten när jag lagt mig i sängen för att sova som det sprattlade till ett par gånger. Det var utan tvekan bebissprattel och jag kände igen det så tydligt denna gången.
När vi väntade Lija var det svårare att urtyda men jag minns att det var omkring vecka 14-15 som även hon gav sig tillkänna för första gången.

I vecka 19 med Lija så kunde även N känna henne utanpå magen.

Detta sov jag väldigt gott på igår kan jag säga och kanske blir det en repris ikväll igen...

Kommentarer
Postat av: Anette

Så mys :)

2009-09-06 @ 17:01:02
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Carolina

Är också i vecka 19 nu och har också börjat känna att det rör sig.. Var lite svårt att veta till en början om det verkligen var bebisen eftersom det är första barnet. Men nu är jag rätt så säker på det. Härligt! :-)

2009-09-08 @ 19:55:49
URL: http://livetmedlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0