How to kiss a frog



Jag har inte visat paketet med kläder från How to kiss a frog som jag beställde i förra veckan.
Jag köpte en klänning/tunika samt ett par matchande tights. Färgen är härligt aprikos/rosa.
Jag tänker mig detta tillsammans med den grå grovstickade koftan jag köpte till exempel. Superfint var det och i jättehärligt bomullskvalitè. Det var inte sista gången jag köpte kläder från det märket.

Jag gillar deras kollektioner som alltid består av sobra och jordnära färger. Plaggen är enkla men i underbar kvalitè, det är lite sådana plagg som man själv kan tänka sig att bära.

Jag hittade dessa på rea hos Minpluddevutt och betalade 175:- (ord.pris 349:-) för klänningen och 125:- (ord.pris 250:-) för tightsen.



Superfin tag som gör mycket för helthetsintrycket tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0