Kvällsshopping



Muminpyjamas, jag vet - emot mina principer med dessa figurer, men på en pyjamas kan det vara lite galet gulligt. Fast det var faktiskt den kraftiga bomullen jag föll för, de andra var inte alls i samma härliga kvalitè, 79:- Lindex.

N
kom hem tidigare idag, skönt då lilla mumintrollet var på ett uselt humör. Matvägrat hela dagen, går bara och hoppas på välling, ja då blir man gnällig. Till slut så åt hon middag ikväll, 1-0 till mamma!

Idag sov hon mellan klockan ett och tre, precis som jag vill ha det. Perfekt med ett längre pass, då blir hon riktigt utvilad och det stör inte nattningen. Hoppas att det är en ny ihållande trend.

Vi sitter och fnular på namn till lillbebis och har nog kommit på ett par stycken som känns bra, killnamn...

Nu ska jag ta ett långt bad, kanske göra en ansiktsmask och måla naglarna. Fy vad jobbigt det verkade att bara skriva det men det känns bra efteråt att ha piffat till sig lite.

Imorgon ska jag försöka vila upp mig lite. Jag blir ganska slut av att ha fullt upp hela dagarna men det är ju så roligt. Lija älskar det med så det är svårt att låta bli.



Fuskpolo i ljusrosa, världens smartaste plagg? Förbrukningsvaror såsom strumpor och rosa vantar med "armsnören".

Kommentarer
Postat av: Anette

Det blir alltså en lillebror :)

2009-09-29 @ 22:17:44
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Sån pyjamas har Cindra med :) Å såna vantar fast röda fick Cindra av mormor.

Så ni har fnulat på namn säger du..spännande :-p

2009-09-30 @ 07:33:49
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag tycker den är söt ja :) Älskade Mumin som liten själv så..haha!

2009-09-30 @ 08:34:00
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0