Premiärdopp



En bild från i våras eftersom vi badade alla tre idag så blev det inga bilder.

Idag var det start på fortsättningskursen av babysimmet. Vi la oss och vilade alla tre på eftermiddagen och vaknade 45 minuter(!!) innan det skulle starta så vi fick lägga på en rem. Men vi kom i god tid och hann byta om och så med marginal.

Lija var lite försiktig och avvaktande till en början men sedan lossnade det. Hon verkade komma ihåg "kommandon" (det låter som om jag pratar om en jycke) för dyk och att få vatten över huvudet så det gick bara bra.

Däremot är hon väldigt mammig och skulle helst gosa med mig istället för att simma så nästa gång blir det nog bäst om N är själv i vattnet med henne.

Nu ska vi fortsätta mysa framför tvn och den nya serien på fyran, Överlevarna. Jag blev akut sugen på sparris så jag har mumsat i mig dom lättstekta med massor av smör, parmesan och citron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0