Status



Lija hittar alternativa vägar för att komma åt sakerna på hyllan. Ganska smart!

Här hemma är det förkylt som bara den, har varit det i två dagar. Det är inte Lija som är sjuk, nej nej, utan det är jag som blivit genomförkyld. Sist jag var sjuk var när jag väntade Lija och fick bihåleinflammation så det är ett tag sedan sist. Lija är bara lite snorig, hoppas att det stannar vid det.

Så vi har bara hållt oss inomhus ett par dagar för så fort jag anstränger mig så blir jag helt slut. Vi har vilat massor, som tur är så har Lija tillåtit det och sovit tre timmar i sträck på dagen hon med. Jag vet inte hur jag skulle ha orkat annars.

Så fredagen är mer än välkommen. Nu ska vi äta frukost sedan hoppas jag på en liten lur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0