Ta vad du vill ha!



Någon vänlig själ hade lämnat en kartong med leksaker på öppna förskolan som hon gav bort. Jag hittade två sprattelgubbar i trä från Micki och en stapelleksak från Fisher Price. Jag fick även med mig lite annat smått och gott såsom ett par PAXsandaler i nyskick och lite mammakläder.

Nalle Puh och Tiger ska upp på väggen så småningom och stapelleksaken blev succè direkt. Hon tar av och staplar på , tar av och staplar på. Riktigt kul verkar hon tycka att det är att sitta och greja.

Vi har varit där idag med och busat, först en stund med de stora barnen och sedan med "bebisarna".
Idag kläckte hon ur sig ytterligare ett ord - bebis. Åh vad sött det låter! Annars tjatar hon mest om pappa på dagarna, pappa, pappa, pappa hela tiden. Så fort det ringer i mobilen så ropar hon pappa.

Den andra övre tanden har spruckit igenom också. Det kan nog förklara stöket i natt. Hoppas att det blir lite lugnt med tänder ett tag snart så jag får sova igen lite. Nu har hon snart två tänder uppe och två nere.

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh så bra! Så snällt att ge bort, men då slipper man ju "besväret" med att sälja och slipper slänga (bra i miljösynpunkt!)

2009-09-24 @ 21:13:45
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0