Tradera is the shit



Igår fick jag hem två efterlängtade plagg som jag köpt på Tradera. Nova Star hoodien har jag varit så nära att klicka hem för 375 kronor men fick en sprillans på Tradera för 189 spänn! Från höstens kollektion i underbar kvalitè. Den passar perfekt med Lijas baggyjeans från samma märke.

Molotröjan spanade jag på när vi var inne i stan sist, kostar 299:- även den är från höstkollektionen. Haffade den av samma säljare för ynka hundralappen oanvänd. Underbara detaljer såsom trumpetärmen och knapparna. Gissa om jag är nöjd?

Hela förmiddagen har vi varit på Nyckelpigan. Vi käkade lunch där och när vi kom hem så somnade Lija direkt. Ytterligare en dag då en vila per dag fungerar som jag vill. Hon är inne på den andra timmen nu, vaknar lagom till mellis och sedan är hon förhoppningsvis pigg och glad ända fram till dess att det är läggdags.

Idag när jag höll på och grejade i köket så kastade jag som vanligt ett öga på henne där hon lekte i vardagsrummet. Hon ser inte att jag ser henne och ställer sig bara rakt upp från sittande på golvet.
Står så ett tag och undrar nog vad det är hon har gjort. När hon ser att jag ser henne så börjar hon gapskratta och tappar balansen.
Vår duktiga tjej! Det är nog det svåraste momentet att kunna resa sig rätt upp och ner utan stöd.



Klåfingrig liten fröken.



Lija gillar också de fina knapparna.


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Älskar också Tradera. Har fyndat massor där :)

2009-09-30 @ 15:13:25
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja Tradera är verkligen super!

2009-09-30 @ 15:59:14
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0