En alldeles perfekt söndag



Hemmamys, bus, soffhäng, god mat, älskade guldklumpar, middagslur, bebisdoft, promenad, häng i lekparken, massa friskluft och SOOOOOL!!
Ja vår söndag innehöll alla dessa ingredienser men bäst av allt är att få vara med dom tre man älskar allra mest.
Tänk vad mycket kärlek barnen ger en, de är verkligen livets mirakel och förgyller dagarna.

Nu väntar några avsnitt Entourage innan det blir tidigt sänggående, innan midnatt för en gångs skull. Imorgon ska Will till BVC och efter det går vi nog till lekparken. För N är det back to business som gäller imorgon och det skulle man nog kunna säga att det är för min del med, iallafall till verkligheten som ensam mamma dagtid.
Fortsättning följer på det...



Jag är med på bild för en gångs skull men jag tittade visst bort som vanligt.



















Lija och pappa hittade en nyckelpiga och Lija är så förtjust i dom så hon blev överlycklig och bar runt på den där stackars pigan.





Will halvslumrade hela dagen idag. Han älskar att åka vagn och ligger och kikar varvat med att han sover. Det blir inte så mycket kort på honom ännu eftersom att han fortfarande mest sover även om hans vakna perioder blir längre och längre.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig söndag ni haft!!!visst e det skönt nu när våren kommer å solen lyser!!

hoppas att allt gått bra nu när du kör solo om dagarna!!!

kram

2010-04-12 @ 17:30:17
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Linda

hej!!¨

kommer inte heller gå på minipigan, så vi syns nog imorgon!!ska bli kul att träffa lite folk iaf, men som du såg på min blogg så e jag tyvärr blyg när jag väl e ute...kram

2010-04-13 @ 19:00:44
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0