Jag vill inte ha!!!



Full koncentration när mynten ska i hennes och Wills spargrisar, de flesta hamnade i hennes egen...

Jag vill inte ha - är Lijas senaste tillskott i ordförrådet. Den kommer oftast ur hennes mun vid matbordet...

Vi har haft en mysig förmiddag ute i friska luften. Will har sovit i sin liggdel, fortfarande lite tagen efter allt, medans Lija har samlat kottar och cyklat på sin trehjuling. Jag har städat på balkongerna och planterat lite nya växter.

Lija vilar nu så när hon vaknar så ska vi ta en promenad till handelsträdgården och fylla på lite.



Bästa buset är med pappa med mig vill hon läsa, lägga pussel eller rita. Ganska skön fördelning tycker jag som slipper kasta upp henne i luften och joxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0