Påskharen



Will fick det coola, stora monstret från Mairo, designat av Karin Mannerstål av gammelfarmor Märta. Lija fick en slant som jag har lagt i hennes spargris.

Påskharen ( läs: farmor och farfar ) kom med väldigt fina presenter till barnen på Påskafton. Lija fick också ett stort ägg med godsaker i, russin, studsboll, hårspännen, liten tygödla, kyckling ja en massa smått och gott.
Hon älskar att fippla med småprylar så hon har plockat i och ur ägget här hemma ända sedan hon fick det.
Världens bästa påskhare med andra ord!



Somrig top från MOLO till Lija.



Will fick också en fin MOLObody.



Lija fick fina bakprylar i tyg.



Will fick en svart, gosig nalle från Lundmyr of Sweden. Om ni tiitar riktigt noga så ser ni Lijas konstverk på väggen i bakgrunden samt på stolen till höger. Rita är kul och då gärna på väggar, golv och möbler.



Kommentarer
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

Åh så fin top!! Vart köpte du den? har inte sett den förut. Och bodyn var också jättefin. Synd att man inte var rik ;)



sv; Hittade en på hippokids.se jag tror dock att jag beställde den sista i storlek 98 :S Har hört att dem ska vara små i storlekarna och lija är väl lite mindre än Mercedes så om den inte passar så kan jag ju fråga dig då om du e intresserad:)



2010-04-10 @ 20:15:57
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0