Buuuu!



Ja det var precis det jag sa men ingen som blev rädd men jag fångade deras uppmärksamhet för en sekund och båda satt stilla.

Ytterligare en sjukdag till ända. N är fortfarande lika dålig, Lija har envis hosta som gör att hon kräks och är allmänt irriterad. Men Will, ja han är samma glada lilla skrutt. Han är fasiken alltid glad alltså, han skrattar åt allt och verkar allmänt nöjd med sin tillvaro. Goa Will.

Lija har dansat och spelat massa instrument ikväll till ettans underhållning på tv. Hon älskar att sjunga och dansa. Så fort det är musik på tv så piper hon iväg efter sin mikrofon och sitt piano.
I höst kommer hon att gå på både dans och gymnastik och jag tror att det kommer att bli succè.

N gjorde ljuvlig middag helt i min smak. Kalventrecotè - finns det något godare kött? Murkelsås, frästa sockerärtot och hasselbackare. Proppmätt minst sagt.

Nu sängen, N är riktigt risig så ska joina honom i drömmarnas land...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0