Mamma + Lija



Jag och Lija passade på att ha lite mor + dotter tid idag och lämnade en fulltankad lillebror hemma med pappa. Vi gick bland annat till bibblan och lånade favoritböckerna Nicke Nyfiken och Pettson och Findus. Vi satt i soffan och läste och jag njöt verkligen av att bara få umgås med min förstfödda lilla tjej. Det lilla i vardagen kan verkligen göra underverk.

Tänka sig så är det inte en tillstymmelse till trots eller bråk när jag är ensam med henne. Hon njuter nog lika mycket som jag.

Lycka var när hon hittade en stor Nicke Nyfiken på biblioteket. Jag vill ha jag vill ha jag vill ha och jäääätttestoooor tjatade hon. Ett tips inför hennes stundande tvåårsdag - allt som har med den där apan att göra.



Apan skulle såklart också läsa bok.



Will sov bevisligen väldigt gott idag på eftermiddagen när vi var ute på vift.



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh en sådan Nicke måste jag hitta tills min lilla tjej fyller 2. Hon är också helt galen i nicke och INGEN annan film förutom Nicke går bra, stoppar man i en annan så står hon och skriker på nicke i all evighet..haha.

2010-09-04 @ 21:40:33
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0