Premiär



Idag fanns det äntligen tid till att montera bort liggdelen och sätta ditt sittdelen på Wills sida. Det har varit dags ett bra tag men nu när han bara (oftast) sover en gång om dagen så var det inget att fundera över.

Han sitter ju hyfsat numer så han tyckte det var lycka att få åka sittandes i vagnen. Med Lija vid sin sida också så kändes det som om han var trygg.
Vi har en extradyna som vi satte i så att han sitter ännu stadigare.
Jag har också införskaffat en mjuklift billigt som jag kan ha med mig ifall han skulle behöva sova när vi är borta.

Ja annars är väl statusen ungefär densamma som igår. N är fortsatt sjuk och har även hostat sönder ett revben, stackarn.

Lija har sprungit runt och sagt groda hela dagen ,fråga mig inte varför, säkert bara för att hon kan. Knasunge. Grooodaaahh låter de haha.






Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

Men va snygg vagnen är! är det en 09a eller 10a? Will blir mer och mer lik fina storasyster :)

2010-08-29 @ 22:14:34
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Oj vad stor han har blivit! Tiden går verkligen fort :)

2010-08-30 @ 09:33:34
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0