Toffelhjältar


Bilder: Toffelhjälten

Jag har alltid haft Bobux tofflor till Lija och de har varit outstanding. De har varit väl värda sina pengar. Nu när jag skulle beställa så hittade jag inga fina i hennes numera "stora" storlek så jag började leta alternativ och hittade dessa.
Samma uppbyggnad och samma material som Bobux. Det ska bli spännande att prova.

Will fick ett par med engelska flaggan på och jag vet att de kommer att bli välanvända. Varenda dag på öppna förskolan, hemma i gåstolen och på golvet för att få bättre grepp.

Lijas kommer att passa ypperligt på dansen och gymnastiken i höst.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

Åh, de med flaggan trodde jag att jag hade beställt men jag hade tydligen glömt ändra så fick hem mina "förstaval". Hur tycker du att dem är? Leon är mest inne på att tugga på dem men det funkar jättebra i gåstolen :)

2010-08-28 @ 23:46:56
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0