Vi bodde på landet



Sista dagarna på semestern bodde vi på landet ett par dagar hos mormor och gammelmormor. Otroligt uppskattat av Lija då det finns hur mycket kul som helst att sysselsätta sig med. Hon matade höns med mormor, plockade blåbär busade med hundar,och hade fullt upp.

Tänk att jag har bott här mitt ute i skogen hos min mormor under tonåren. Det fanns ingen kommunal kommunikation alls ut hit men ändå trivdes jag.

Mysig avslutning på semestern.



Barnens gammelmormor.



Lijas kompis boxern Zodiac.



N gillar att pula i trädgården och höll sig sysselsatt.


Kommentarer
Postat av: Carolina

vad häftigt att gammelmormor är i liv än :D

och vilket mysigt litet torp!

2010-08-11 @ 17:14:59
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Vilken underbar stuga!! :O)

Nej nu är det inte långt kvar för mig, 3 dagar!!

Hoppas du får en superfin helg!

KRAM!!

2010-08-13 @ 11:25:00
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0