Vilka ska jag gå för?



Bilder: Vincent

Lijas vinterskor ska vara i stövelform och då INTE allvädersstövelstuket utan mer som sådana jag själv skulle kunna tänka mig. De ska vara praktiska, funktionella och snygga. Jag vill ha ett par som funkar både till klänning och till snölek.
Vincents skor har vi bra erfarenhet av och jag tycker faktiskt att de lyckas bättre med både design och pris än va till exempel Kavat gör. Kavats ser så himla klumpiga ut.

Dessa två är goda kandidater - svarta eller de bruna är då frågan....
Jag är helt inne på de svarta men eftersom att Lija har så mycket rosa så tycker jag att brunt är så himla fint.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja vad svårt, jag tycker att dom bruna va skit snygga, funkar ju det med till rosa :)

2010-08-31 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0