Förlåt...



Lija med favvoMommo.

... för min i särklass längsta bloggfrånvaro någonsin. Barnen har varit krävande, mycket sjukdomar, både för barn och vuxna har tagit på krafterna och orken. Jag valde att fokusera på barnen och julen, den är ganska känslosam för mig av diverse anledningar men nu kan jag nog varva ner lite. För julen var alldeles magisk och precis så underbar som jag önskade.

Tomten var succè, maten suverän, sällskapet det bästa och det bästa av allt - ingen stress för vi hade sett till att förbereda ALLT. Så vi hann umgås och mysa hela dagen.

Will har varit allt annat än lätthanterlig, gnällig, hostig och konstant sjuk. Jag har återigen tjatat och tjatat om att allt inte är bra. Träffat läkare hit och dit osv. Droppen var när han en natt vaknade en gång i kvarten av sin hosta PRECIS hela natten. Jag var övertygad om att det var förkylningsastma, som jag faktiskt misstänkt ett tag och visst var det så. Bricanyl och inhalator och vilken skillnad sen! Härligt.

Nu ska jag fortsätta njuta av julen men ska försöka komma igång och blogga kontinuerligt igen.

Kram alla ni som mailat, messat och berättat att ni saknar "oss" och vårt liv<3



Lillebror snajdar ägghalvor.



Jultomten aka Lillebror Simon var grymt bra!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt att se Er!

Skönt att alla mår bra nu, och att ni har en fin jul!

Stor kram från underslafen (med Gonzo i överslafen! Känns som om man lever lite farligt, he he!)

Cissi

2010-12-25 @ 23:15:53
Postat av: Anette

Vilka härliga bilder! Du är verkligen lik din mamma, ni är lika fina :)



Så skönt att ni äntligen vet vad det är med Will och att medicinen hjälper!



God fortsättning och ta det fortsatt lugnt så gott det går :)



Kram

2010-12-26 @ 14:38:39
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Har faktiskt undrat hur det var med er. Ser ut som att ni haft en bra jul :)



Skönt att du stod på dej med läkarna, hoppas det blir lite lättare för lillkillen nu...

2010-12-27 @ 09:52:30
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0