Ledighetslunk



Julledigheten är väldigt angenäm. Snäll make som låter mig vila upp mig och bara vara, välbehövligt.
Nu ser vi fram emot semestern som är lite planerad. Stuga är bokad på Öland tillsammans med grannarna. Flera dagars besök på Ölands djurpark bland annat. Nu bojkottar vi dyra, backiga Kolmården och testar något nytt. Tre nätter i egen stuga vid savannen på Ölands djurpark till samma pris som en natt på Kolmården, det kan inte bli fel.

Will är på väg att börja gå, han säger mamma, pappa och titta - min lilla bebis är snart stor, igen! Vart tog mina bebisar vägen??? Kanske är dags för nummer tre? Skämt åsido, det är härligt att se dom växa och utvecklas men jag blir allt lite sentimental.



Det blir mest bilder på Will nuförtiden. Inte för att han är direkt en lugn bebis men man hinner iallafall fota honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0