Hektisk dag


Kameran gapar tom idag så jag bjuder på en bild av Lija för exakt ett år sedan.

Jag har precis lagt mig ner i sängen efter en ganska hektisk dag och en jobbig natt. Hjärtat har så jobbigt med magen och sov inte alls bra inatt.

På eftermiddagen var vi hos läkaren som utökade dosen Laktulos till 10 ml plus att vi ska till lab imorgon bitti och lämna blodprover för att se så att hon inte är glutenallergiker. Hon ska även lämna sköldkörtelprov. Uff, jag hoppas verkligen inte att det är något sådant "fel" på vår lilla tjej utan att det "bara" är magen som krånglar.
För hon har kommit igång bra med ätandet nu och det känns som om att det går åt rätt håll. Nu vill de utreda så att det inte är någon annan orsak till att hon går ner i vikt.

Så en timme innan provtagning imorgon så ska hon få ett EMLAplåster som bedövar i varje armveck. Så hoppas jag verkligen att allt ser bra ut.

Nu måste jag verkligen sova, jag har spänningshuvudvärk av alla tankar och oro som dykt upp idag. Jag har ju dessutom en stundande förlossning i huvudet hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas du mår bättre idag och att Lija snart blir bra igen :)

2010-02-10 @ 23:07:41
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Fia

Å, jag hoppas att det har gått bra för er o lilla tjejen! Kramar

2010-02-10 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0