Morgonbus & Välkommen vecka 37 ( 36+0 )!!!



Lija började dagen med att måla en tjusig mustasch på överläppen. Med bläck också såklart så den lär få sitta där ett tag, busunge!

Måndag och inget alls på schemat. Vi ska fixa lite hemma, tvätta Lillebrors kläder och inventera och se vad/om det är något som saknas. Det kanske är dags att packa BB väskan också, jag har lite bättre koll på vad jag ska ha med mig denna gång. Förra gången blev det en resväska fullpackad med onödigheter.

Nu går hon runt här och ropar Lija Lija Mamma Mamma! Nytt är att hon säger sitt namn följt av mamma eller pappa, gulligt!

Nähe, skrubba frökens läpp kanske!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men då tar jag gärna emot en packlista av en erfaren mamma så jag slipper åka dit med en resväska full av onödigheter!

2010-02-16 @ 08:36:42
Postat av: Emma

Yes Ida - det ska bli! Så fort min är färdigpackad;)

2010-02-16 @ 08:40:00
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0