Påfyllning i garderoberna, ja nu är det ju snart två!



Nu var det ett tag sedan jag hittade något på Tradera men i veckan kom det några paket. Det innehöll bland annat denna Me and I klänning med prinsessgrodor som jag spanat efter ett tag. Den rosa färgen är mycket starkare i verkligheten. Lija har blivit så intresserad av vad hon har på sig. Hon gillar tryck och djur och går och pekar på kläderna och visar oss.
Så nu får jag tulla lite på mina principer och köpa "roliga" kläder också med tryck som jag vanligtvis inte gillar...



Ralph Lauren bodysuit till Lillebror hittade N som han slog till på. Superfin i pikètyg.



Byxor ifrån MOLO som jag gav 24(!!!) kronor för i nyskick till Lillebror.





Nytt set från Lindex på rea 50:- för båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0