50 dagar kvar!!!





Lija på öppna förskolan igår.

Det är ganska glest mellan inläggen numer men jag hoppas att ni har överseende med det.
Min självklara bloggtid förut var när Lija vilade efter lunch men nu på sluttampen av graviditeten så är jag så trött. Mest trött i kroppen så jag lägger mig alltid med henne och vilar. Jätteskönt för fogarna och ryggen och väldigt mysigt att ta tillvara på den sista egentiden med Lija.
Snart är vi en liten familj på fyra...

Foglossningen är varken bättre eller sämre. Men denna snömodd ute förvärrar det hundra gånger, även den korta lilla bit som jag har till öppna förskolan kan förstöra en hel dag. Att knuffa och slira med vagnen sliter extra mycket på höfterna har jag märkt. Men det är svårt att undvika, vill ju inte isolera oss helt och hållet här hemma.

Äntligen fredag och helg, mysigt som vanligt. Fredagar brukar vara vilodag från aktiviteter för oss. Det är välbehövligt både för Lija och mig.







Favoritleksakerna just nu på öppna förskolan är bondgården och alla djuren. Kommer något annat barn och petar på dom blir hon jättearg.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Oj oj är det bara 50 dagar kvar! Känns som det var nyss jag läste att du var gravid!

Vilken fin tunika Lija har, var har du köpt den?

2010-01-24 @ 12:59:32
Postat av: Emma

Ja tiden har gått i en rasande fart - otroligt spännande nu!

Tunikan är från FIX/Lindex, tyvärr var det ett tag sedan jag köpte den så den finns inte kvar i butik men kanske på Tradera?

2010-01-25 @ 22:29:03
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0