Semestertempo råder





Lija på väg till pulkabacken när Janina var här.

Dåligt med bloggande men vi passar på att njuta av den sista semesterveckan tillsammans. Mycket film, lek, gos och bus blir det hela dagarna. För att inte tala om mat, N matar mig konstant så jag tror att jag gått upp flera kilon sedan han blev ledig.

Igår gick jag in i vecka 30, förvärkarna kommer och går, mest vid ansträngning men även vid vila. Fast det har inte varit så smärtsamma som i nyårshelgen peppar peppar! I övrigt mår jag prima, börjar bli lite tungt, svårt att böja mig och lyfta men det är ju sådant som hör till.

Jag tror dessutom att han håller på att fixera sig nu med huvudet neråt för det trycker och jag känner igen rörelserna. Vi får se på måndag om han har bökat sig tillrätta på barnmorskekontrollen.

Nu ska jag fortsätta mysa med min fina familj och ta tillvara på varje minut tillsammans med dom. Jag passar på att vila en hel del också så för N blir det nog som rehab att komma tillbaka till jobbet...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0