Lillebrors första "nya" kläder!





För ett tag sedan "vågade" vi köpa Lillebrors första "nya" plagg. Det blev en mysig pyjamas/dress som är fodrad. Den ser skrynklig ut men det är bara för att den inte är stel utan väldigt mjuk och skön kvalitè. Jag tror att denna får följa med till BB.
Omlottbodys är bara bäst helt enkelt och samma sort hade vi till Lija i början.
Båda plaggen är i storlek 62 och kommer från Lindex.

Jag har även fixat ett eget litet klädskåp ovanför Lijas två skåp till honom. Så nu är det ordning och reda och jag har inventerat vad som behövs. Det känns skönt.



Lillebrors garderob. Storlek 50/56 nederst och 62/68 upptill.



Lijas ena garderob där hon har toppar, tröjor och klänningar. I skåpet under detta har hon byxor och kjolar.




Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

Grattis till graviditeten, så härligt! vad fint och organiserat du har! önskar jag var så pysslig :)

Kram Stine

2010-01-11 @ 18:12:54
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0