I "boartagen"



Lija klär på sig sitt halsband varenda morgon som hon fick av Janina. Går runt och visar oss och nickar, så nöjd så.
Hon är morgonrufsig och nyvaken på bilden ifall ni undrar över den knasiga frissilyren.
Det står åt alla håll och kanter på morgonen.



Hela dagen igår försökte jag blogga men det ville sig inte alls. Passade på att fixa en massa hemma, nu har jag kommit riktigt i "boartagen".
Jag har rensat garderober och skåp, stuvat om och kastat lakan och handdukar som inte är så fina eller inte används. Oj vad mycket plats det blev i skåpen helt plötsligt. Så idag ska jag kika bland Lijas babykläder och tvätta upp de Lillebror kan ha och göra en egen liten garderob till honom. Det ska bli mysigt.

Lija kunde aldrig ha storlek 50 och 56 hade hon inte många veckor så det finns inte så mycket i dom storlekarna. Vi får väl hoppas att Lillebror också blir modell större så han kan ha det som finns i neutrala färger.

Nu är det dags för frulle och sedan fortsätta med fixet. Lija sov dessutom en hel natt så jag är fit for fight.

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Meja har ett sånt där halsband med som jag fått av ungarna på jobbet. Det används flitigt :)

2010-01-07 @ 16:59:33
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0