Lite reashopping har det blivit...



Smalrandig Madickenklänning från PoP till Lija, 170:- tidigare 345:-. Härlig både nu med tjocka strumpisar och en kofta som barbent till sommaren. Jag älskar den här stilen. Tyvärr så tycker jag sällan man hittar sådana kläder.





Jag har letat efter snickarbyxor till Lija och hittade nu ett par på Lindexs rea till fyndpriset 70 kronor! Kommer att matchas med en blå/vitrandig top kanske.





Jeanskjol är alltid snyggt och speciellt för 40 kronor på Lindex.



Top från Zara som blir fräsch till jeanskjolen eller jeans, 89:- vårnyhet.



Lija har redan ett par rosa sådana här byxor från Zara och jag gillar dom så mycket så det fick bli ett par grå också på rea 79:-. Söta detaljer såsom rosettfickorna och hjärtknappen.





Lindex har återigen fått in världens bästa underlinnen. Jag använder dom varje dag under tröjor och klänningar, suveräna! Tvåpack för 99:-.



Svarta tights med spets 30:- (ordinarie 80:-) och en svart mössa med stjärna 50:- från Lindex.



Lillebror fick också kläder från Zara som N valde.





Ljusgrå body till Lillebror från How to kiss a frog som har grymt härlig kvalitè på sina plagg.

Till Lija handlar jag bara storlek 92 numer, på snickarbyxorna är det till och med storlek 98 för det visade sig att 92 var för trånga över magen.
Lillebror har fått storlek 62 på det mesta eftersom att vi har väldigt mycket efter Lija i neutrala färger i mindre storlekar.

Kommentarer
Postat av: Annika

Du kan fynda du :)

2010-01-29 @ 08:59:30
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0