Bortskämda barn



Lija fick en "åka-in-till-stan" present av mig när jag var till Åhlèns härom veckan med båda barnen. En liten muta för att jag skulle kunna handla de bästa ögonskuggorna från MAC utan att behöva jaga en vilding över hela sminkavdelningen. Har man en gång provat dom så är man fast.

Så hon fick välja något själv och det blev en rosa Barbapappa till min stora glädje. Nu vill jag ha ALLA barbor som mjukisar.




Janina hade med sig en Välkommen till världen present till sin kusin Will på Midsommar. Han fick en pedagogisk stapelleksak ifrån Fisher Price. Lija grejar med den mest än så länge men snart så. Lija fick modellera med formar som var VÄLDIGT uppskattat till vår lilla pyssliga tjej som älskar att klippa, klistra med tejp och att rita. Tack Janina ( och Anna som jag misstänker hade flest fingrar med i spelet...)



Lija har numera en liten skällande jycke som viftar på svansen och öronen. Farmor och farfar kom med den för ett tag sedan. Hundar hör ju till favoritdjuren. Under oss bor en lite fjärilshund ( Papillon) och så fort Lija hör den skälla så säger hon "Ooo ooo ooo - vovven Fanny titta". Så springer hon ut på balkongen.



Will fick självklart också något av farmor och farfar. Roliga strumpor och armband med prassliga och pingliga nyckelpigor och fjärilar. Nu uppskattar han dom mycket då han är tokig i allt som prasslar. Ett reklamblad slaktar han på sekunder.



Den här är bara för rolig. Lija älskar den här slemmiga sjögurkan som hon fick av mormor på midsommar. Den fungerar som en jojo och blinkar samtidigt. Det roliga är att VARJE gång vi är i leksaksaffären så river och sliter hon i dom men vi har sagt nej varenda gång. Gissa om hon blev glad när hon fick en??

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka fina grejer :) Jag älskar också Barbagrejerna, lite för snål bara ;) Men de är helsköna!

Sån där blinkande slemgrej har Cindra med varit fram till i affärn, men jag är rädd att hon biter sönder den...hon är fortfarande lite så att allt ska smakas på å bitas i..hon äter dock inte längre i af..haha.

2010-07-06 @ 08:40:46
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0